בחירות (בחילות) לממשלה, אוי!!!

אילה חסון

גם המצביע אינו יכול להשפיע, אבוד לנו

זה אף פעם לא יכול להיות מדויק. בתקוותי הבלתי ממומשות, אני מחפשת תמיד את הכי מושלם שאפשר. כמה שלא נפלתי, כמה שלא הוכשלתי, אני עדיין בשלי ומבקשת את הכי טוב שיש, את העוגה כולה, גם אחרי שזו ננגסה והושחתה. גם אחרי ההצבעה שלי ב-77' לתנועה הדמוקרטית לשינוי – הלא היא ד"ש – וההתפכחות הכואבת אחרי שזו נכנסה לממשלה ולא הצליחה לשנות בה דבר, גם אחרי זאת אני עדיין די אופטימית, אולי תקום מאן דהיא ותיטיב עִם העָם בצורה הכי טובה שאפשר. ואפשר בהחלט, צריך רק רצון ומספיק מנדטים וכוח כדי למגר את ממשלת הרשע הזו ואת המרושע העומד בראשה המפריט בנו כל חלקה שעשויה לסייע לנו, מרושש אותנו מכל וכל ומציגנו ככלים ריקים ובעיקר רעבים. לעולם לא אפול שוב בפח ההבטחות שלהם, לעולם!

I'll never fall in love again – Ella Fitzgerald

במשך 4 שנים אין הם עושים דבר לטובת העם, רק עושים לביתם ולמקורביהם ואז מגיעה עת ההכנות והם משחרים לפתחנו ומנסים לפתותנו להצביע עבורם. בתשדירי הבחירות הם כל כך נחמדים וצודקים ופשוט נפלאים, איך אין אנו רואים את מה שעשו עבורנו? איך אנחנו יכולים להיות כאלה עיוורים ואין אנו אסירי תודה על שנתנו לנו מתנות כאלה?

אינכם צריכים להיות נחמדים, אני חושבת בלבי, גם ככה לא אצביע עבורכם, כי מסואבים אתם. רק אוילים אינם מסוגלים או שמא אינם רוצים לראות את המציאות. רק אוילים מצביעים ליכוד כי ככה הצביעו בבית ומפלגת העבודה "האשכנזית" שנואה שבשנואות אצלם. רק אוילים ראו בבגין האב, הכל-כך אשכנזי, אח, בשר מבשרם. רק אוילים רואים בביב השופכין הנבוב הזה, העומד בראשנו, כמי שצריך להרכיב את הממשלה הבאה, כי אין לאחרות נסיון. הוא יכול רק להרקיב עוד יותר את מעט הדברים שנותרו לנו, כה מעט. רק אוילים אינם מסוגלים להחדיר לראשם הנבוב שצריך לשים קץ לשלטונו המרושע ולתת לאחרות הזדמנות, גם אם אלה אינן מושלמות.

הבטחות-הבטחות, חסרות בסיס ומציאות, חסרות כל כיסוי וללא שום כוונה למלאן. אין לכם מה להיות נחמדים – אינני סובלת אתכם בכל מצב. גם העם לא, אבל זה יצביע עבורכם.

You Didn't Have To Be So Nice – Astrud Gilberto

בשבועות האחרונים אני מקבלת טלפונים מעצבנים ומטרידי מנוחה מהגנב חסר הבושה שבהקלטה הוא מן הסתם מקשקש את הקשקושים שלו ומבטיח הבטחות. אין לי מושג מה הוא אומר, משום שברגע שאני שומעת את קולו, אני ישר סוגרת אחרי שאני מקללת אותו, את בני משפחתו ואת כל צאצאיהם לדורי דורות על שזה מעז להתיצב באור יום לאחר שגנב והורשע במקום לחפור בור, להכנס לתוכו ולעולם לא לצאת. במקום לחוקק חוק לפיו מי ששלח ידו במעל לא יוכל לעולם לאייש משרה ציבורית, חוקקו את חוק דרעי, שבא להכשיר את השרץ ולאפשר לו לחזור לשמש לנו דוגמא ומופת אחרי 7 שנים. בושה וחרפה לכנסת שחוקקה חוק כזה!

מרגיז אותי איך הרמש המזוקן הבזוי הזה מעז להטרידני, אזרחית שלוה שאין לה ולא כלום עם שחיתות, עושק וגזל? אני שולחת קללות נמרצות (אם לרב שלו מותר לנבל את פיו, הרי שעל אחת כמה וכמה מותר לי, הפשוטה, אחת העם) בו ובכל חבר מרעיו (זוכרות את ידיו המגואלות בדם של זה שבגללו נרצחו אנשים באסון הכרמל?), יחד עם הזקן ההזוי העומד בראשם, המשמש להם בובה וכסות לחסות תחתיה. איך אפשר לכבד פרחח המכנה עצמו רב, כשהלה מפיק רק רוע מפיו ונותן יד לגנבים ורוצחים במקום להקיא אותם מקרבנו ולהרחיקם לדראון עולם? דת ומפלגה – היש דבר מושחת מזה?

לחשב מסלול מחדש / 7 שאלות בדרך לפוליטיקה חדשה

אתר מכון שחרית

למי להצביע? למי שמבטיחה הבטחות שברור שלא תקוימנה, משום שהיא שבויה בידי הועדים החזקים במשק ואין סיכוי שהיא תשנה את מעמדם ותפחית מכוחם? למי שהמצע החברתי שלה סביר למדי, שלא לדבר על התמיכה בקהילה, אבל היא עוכרת ישראל וגיס חמישי לטובת אויבינו?

אוי, בחירות עלינו ואין לנו במי לבחור!!!

♀♀

קריאה ספרותית:

מו"מ קואליציוני

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • תרצה הכטר  On 21 בינואר 2013 at 16:17

    את מציגה עצמך כ"קול צף"? אם כך יש עוד כ-18% כמוך שעדיין צפים להם אנה ואנה.
    כרגע קראתי פוסט של חנה בית הלחמי, שעומדת להצביע דע"ם – מזדהה עם המצע – למרות שהתנועה החלה בהתמודדות לכנסת ב 1996 ומעולם לא עברה את אחוז החסימה. .. המוטו צריך להיות, להצביע ולהשפיע, כלומר – לתנועה שבטוח עוברת את אחוז החסימה. ואם צריך להתפשר קצת, לא נורא, רק שלא נבזבז קול.

  • שרון הר פז  On 22 בינואר 2013 at 19:32

    חלילה, לא הצגתי את עצמי כקול צף, אלא רק הצבעתי על הבעיה שאין למי להצביע במדויק. חבל שהבחירה אינה יכולה להיות לפי נטיית הלב ו/או הדעות הפוליטיות שלנו, אלא על דרך השלילה והאילוץ לבחור ברע במיעוטו. זה לא להתפשר "קצת", אלא הרבה. ידעתי למי אני מצביעה מהרגע שהחלו לדבר על הקדמת הבחירות

Trackbacks

  • By השבוע שלי | הוזה מִלִים on 26 באוקטובר 2013 at 12:48

    […] מובנת כיצד זה אדיש עמך לבחירת מי שאמור לשרת אותו. על הבחירות לממשלה אפשר לומר, שלְרוב אלה הנוהגין להשתמש במוחם אין למי […]

כתיבת תגובה

