דבר העורכת / המו"לית

כבעלת הוצאה לאור ובעיקר כעורכת, אני מקבלת מדי פעם כתבי יד לעיון (תמורת סכום סמלי גבוה, כמובן…). לעתים נדירות מגיע אלי כתב יד בשל ומעניין, מעין יהלום גולמי הזקוק רק לליטוש הסופי. כמי שמנחה סדנאות לכתיבה יוצרת, אני יכולה להעיד שאפשר ללמד כיצד להוציא מקרב כמעט כל אחת את הטמון בחובה, אך אי אפשר להנחיל את אותו ניצוץ ההופך את הכתיבה השבלונית למשהו מיוחד, ליהלום. אפשר לגרות מאן דהיא לכתיבה, להעניק לה את הכלים לבטא את עצמה, אך לא יותר מכך; כי גם בעזרת המכשור הכי משוכלל אי אפשר לחולל נסים כשאין את הניצוץ הראשוני, את הכשרון.

אל אילן וייס התוודעתי דרך המידעון שלו לישראלים בברלין שאביב רוס המ-ה-א-א-ה-מם שלח לי, במסגרת מנהגו המבורך לידע אותי בדברים החשובים והמעניינים בחיים. הסיפורים שהעלה אילן במידעונו, שבו מיד את לבי במיוחדות שלהם, בכתיבה רבת הכשרון וההשראה ובעיקר בהומור השופע.

אני שמחה וגאה להודיע על הוצאת הספר לאור בקציר מלים. אין לי ספק שאל מדף הספרים היהודי והעברי נוסף ספר מיוחד וחשוב.

הגרסא המקוצרת:
אילן וייס, קול חדש, מעניין וחשוב בספרות העברית, יצא לאור בקציר מלים.

 

אמא שלי וסיפורים אחרים

אמא שלי

הרוקיסט והיפה

ספרי קציר מלים

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • עידו  On 16 בפברואר 2010 at 16:16

    בהצלחה!

  • אביב רוס  On 18 בפברואר 2010 at 2:08

    ברכות ומזל טוב ושפע של הוצאות נוספות

    ממליץ בחום על כתביו של מר וייס

כתיבת תגובה

