למען מי אנו עובדות?

להלן פנייה שקיבלתי לפני יומיים:

שרון שלום רב,

שמי ____ מחברת ______ העוסקת בניהול נכסים דיגיטליים באינטרנט.

זיהינו את הבלוג שלך כבלוג בעל קהל קוראים נאמן ומשמעותי [אני תוהה עד כמה יכול בלוג להיות משמעותי עם 3 עוקבות/ים…] והיינו רוצים ליצור איתך קשר על מנת להזמינך לסקר נושא משמעותי בעל חשיבות כלכלית, צרכנית וחברתית שאנו מאמינים שהוא רלוונטי עבור קוראיך ועתיד להתרחש בקרוב.

נשמח אם נוכל לקבל את מספר הטלפון שלך בכדי שנוכל ליצור קשר ישיר בהקדם האפשרי. [יש עוד כמה שהיו שמחות לקבל את מס' הטלפון שלי… לוא היתה עושה עבודתה נאמנה, היתה בודקת בספר הטלפונים]

בברכה,  

[הנפקנית אפילו לא טרחה לחתום]

להלן תשובתי אליה:

____, שלום רב,

תודה על המחמאות. כמה אתם משלמים ואיך זה מתבצע?  [אין לי הרבה זמן לבזבז ולכן עניתי ישר לענין]

חג אורים שמח,

[גם אני לא טרחתי לחתום לה. עין תחת עין!]

הנה תגובתה היום, לאחר שלא טרחה להשיב לי במשך יומיים (מן הסתם היתה מ-או-ד עסוקה, הר-בה-בה-בה יותר מזולתה):

שרון שלום, תודה שחזרת אלי.

כפי שכבר ציינתי אני עובדת בחברת _______ העוסקת בניהול נכסים דיגיטליים. בנק _____ [לתוהות מביניכן, זה לא הבנק ההיברידי שלי, זה כבר עושק את לקוחותיו בצורה אחרת] הינו לקוח שלנו ואנחנו רוצים להזמין אותך למסיבת עיתונאים המתכנסת ביום שני 02.01.2012

לא מדובר במסיבת עיתונאים פיננסית רגילה אלא בהודעות בעלות אופי צרכני והפתעות שיעניינו את כלל הציבור ולא רק עיתונים כלכליים. נשמח אם תוכלי להגיע ולכתוב (אם תבחרי) בבלוג שלך על הנושא.

אנו מאמינים שתוכן הישיבה רלוונטי לכל בית בישראל ולא רק לאלו המתעניינים בכלכלה או מחזיקים חשבון בנק שמן במיוחד ולכן חשוב לנו להעביר את המסר לשליחי הציבור.

מסיבת העיתונאים תתקיים כאמור בשני בשעה 9:30 [כאן היא רשמה את המיקום ומאחר ואין לי כוונה לעשות פרסומת לחברה שלה, אז זה שמור אצלי] החניה חינם ב_____ (יסופקו כרטיסי חניה ביציאה)

נשמח לדעת אם תוכל/י לאשר הגעה, מספר המקומות מוגבל

 * אנו מעוניינים בסיקור אובייקטיבי לטובת הצרכן ולכן עבור השתתפות במסיבת העיתונאים אין תשלום.

בברכה,

_______ [הפעם היא טרחה לחתום, יפה מצדה!]

🙂 השמטתי את השמות, כדי לא לתת יד לפרסום החֵברה החצופה שלה

אז הנה עוד שמוקית חצופה שחושבת שצריך לעבוד בשבילה בחינם. למה שיחשבו שצריך לשלם לי עבור הזמן וההוצאות האחרות שלי? אפילו דלק לרכב היא לא הציעה. ככה זה עובד היום – אנשים בטוחים שזולתם נולד/ה רק כדי לעבוד עבורם.

אני אפילו לא טורחת לענות. מה הטעם להטיף לה מוסר וללמדה "ואהבת לרעך כמוך", אם זה מה שיצא ממנה, אם כך התחנכה על ברכי השחיתות שפשטה במדינה, לפיה צריך לנצל את הזולת?

הגרסא התמציתית:

העיקר הבריאות!!!

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • תרצה  On 29 בדצמבר 2011 at 13:00

    בברנז'ה קוראים לזה "שיטת מצליח"….

    כל טוב

Trackbacks

  • […] הנושאים שהכאיבו ללבנו במיוחד, היה ההתיחסות הנבזית והגוזלת את כבשת הרש של היוצרות והיוצרים. מנהג פשה בעולם והוא – […]

כתיבת תגובה

