מי אמר לך שאת מוזרה

ולמה לך להקשיב לזה?

דצמבר 1996. הילדים ואני צופים בטלויזיה. ערוץ 2 מקרין סרט שנעשה בעקבות סיפור אמיתי: ארבעה צעירים נהרגים בכביש הערבה. כוכבת: מיכל זוארץ. אני מתאהבת מיד בשחקנית המדהימה ובפס הקול.

למחרת, מתחילים להשמיע ברדיו את "קח אותי" ואני נצמדת אליו, שואפת אלי את הצלילים.

בעידוד הילדים, אני טסה לחדֵרה לחפש את האלבום של היהודים. מסתובבת ברחוב הראשי, כל חנות שניה היא או אופטיקה או בית מרקחת. הלל יפה היה גאה בזה. לאחר כיתות רגליים (זה רחוב ארוך), מצאתי חנות צילום שמכרה גם דיסקים. איפה הימים המאושרים בראשון לציון, שם על כל צעד ושעל היתה חנות למוזיקה?

המוכר מביט בי במבט מוזר ותמה על הבקשה יוצאת הדופן. "זה יושב אצלי פה כבר איזה מליון שנה", הוא מדווח לי, "אבל אף אחד לא ביקש את זה קודם." למה שיבקשו, אני שואלת את עצמי בלב, זו אינה מוזיקה ים-תיכונית…

בבית, הילדים מחרימים לי את הדיסק ומדביקים את כל הסביבה בחידק היהודים. לפחות הם מרשים לי להכנס לחדרם בשעות שאינם נמצאים ולהאזין.

מארס 2009. אני בגיחה קצרה בארץ בין הטיסות שלי ללונדון. אמי אושפזה בבית החולים ואני עם הילדים בדרך לבקרה. הדרך חולפת במהירות בחלון. עצים זזים בתזזית. השמש עושה דרכה לאוסטרליה. ברדיו, הצלילים האחרונים של מטליקה ואז…

"אין, אין עליה", אומר יוצא חלצי האמצעי ומגביר את הקול כדי שהצלילים יגיעו הישר למוח. "כמה נשמה יש בשירה שלה", הוא מוסיף.

"מי אמר לך שאת מוזרה", שרה הסולנית של היהודים וממשיכה להכנס לנו ללב: "ומי אמר שזה אסור?"

מי אמר?

קישורים:

  1. היהודים ויקי
  2. היהודים האתר הרשמי
  3. היהודים קח אותי
  4. צעירים לנצח ויקי
Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • תרצה הכטר  On 8 ביולי 2012 at 23:08

    "גניבה" "תעזרו לי, "לפעמים", "טיפה בים", ,לעוף"
    They want to kill me
    I'm in love
    מוכר?

    • שרון הר פז  On 9 ביולי 2012 at 10:31

      תרצה, אמנם אני נוהגת לפתור תשבצי הגיון, אך אני מודה שלא ירדתי לסוף דעתך. אפשר הסבר?

כתיבת תגובה

