מסע בין כוכבים

10 שנים לאסון הקולומביה

צוות הקולומביה

שבת, 1 בפברואר 2003, השעה 16:20 ואני שקועה כהרגלי בפרק מרתק מהסדרה "מסע בין כוכבים". משה ידידי כאח לי מתקשר לדרוש בשלומי ולחקור למעשי. אני מספרת לו ומתנצלת שאם אין לו משהו דחוף לומר לי – אחזור לצפות, משום שאני אוהבת את הסדרה הזו. הוא מבשר לי שמסע בין כוכבים מציאותי מתרחש ממש עכשו וכי המעבורת קולומביה התרסקה במהלך כניסתה לאטמוספירה.

התפרקות הקולומביה

למרות הסקרנות, אני מבינה שהתמונות כבר שודרו ולכן מוותרת על הברברת הודאית הצפויה לנו וממשיכה לצפות בפרק, הרי את הניתוחים אוכל לשמוע עד זרא במהדורות החדשות של מוצאי השבת. אינני זוכרת את הפרק ההוא, אך אני בטוחה שהיה מצוין כמו השאר בסדרה הזו.

אילן רמון

עשור חלף מאז, ואף שזה היה גדוש במאורעות, עדיין נראה כאילו אך אתמול היה הזיקוק הגדול בשמיים והשובל שהותיר כאב על האבדן.

Pink Floyd – The Great Gig in the Sky

חפירות:

  1. אסון מעבורת החלל קולומביה ויקיפדיה
  2. אילן רמון – עשור לאסון המעבורת גלילאו באתר הידען
  3. אילן רמון ויקיפדיה
  4. 107STS משימת מעבורת החלל קולומביה ויקיפדיה
Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • jazminor77  On 4 בפברואר 2013 at 19:45

    אני חושבת היכן הייתי כשזה קרה ולא מצליחה להזכר…

כתיבת תגובה

