אני מברכת אותך מעומק לבי

us9

שוב דוא"ל שיסמין החליטה לשתף אותי בו, כנראה לכבוד יום האהבה של הגויים הקרב ובא אלינו לטובה, בתקוה שרק אהבה תשכון במעון כולנו, אמן!

אישית, אין לי חיבור כלשהו לכל הדברים הללו, גם אם חלקם נחמדים וברוח של אחוה כלל-עולמית, כגון המחשבה המעניינת שכולנו אחד, כלומר: אלוקינו אחד הוא, אך לא יחיד. מסתבר, שלא רק ישראל ערֵבים זה לזה, אלא כך גם היקום כולו. נו, שוין. אשרי המאמין.

בניגוד להבלים הרגילים, היתה בדוא"ל הזה ברכה מעומק הלב. מי אינה מוכנה לקבל ברכה כזו?

הנה זו (ליתר בטחון, מומלץ לשים כיפה על הראש):

אני מברכת אותך מעומק לבי:

בבריאות ושמחת חיים,

הגשמה ומימוש,

חיבור עמוק למהות הפנימית,

מערכות יחסים עמוקות ומשמעותיות,

זוגיות מעצימה ומספקת,

כסף שזורם בשפע,

זמן פנאי מעשיר,

הצלחה בקריירה,

למידה וצמיחה מתמדת,

והכי חשוב – זרימה אינסופית של אהבה

היי ברוכה, ושיהיה לך היום יום כייפי ושמח במיוחד!!!

ואני מוסיפה לכל קוראות הבלוג שלי: מי יתן והברכות הללו תתממשנה וכולנו נזכה רק לטוב ולשפע בחיינו, אמן כן יהי רצון!

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

כתיבת תגובה

