שום דבר לא ממש נגמר Nothing Really Ends

dEUS – Nothing Really Ends

הצלילים החושניים כבשו את רחבת הריקודים ואת הרגליים הרוקדות בחן. הבטתי במפזזות וחשבתי עלייך, איך היינו נוהגות לנוע לצלילי השיר הזה, "שלנו", בצמוד, בלי מרווח מחיה כמעט. האם את עדיין אוהבת אותי?

The sensual sounds took over the dance floor and the feet dancing gracefully. I gazed at the dancers and thought about you, how we used to move closely, almost without any spare space, to the sounds of this song, "ours". Do you still love me?

האורות מתחלפים ונעים אף הם עם קצב המוזיקה. הרגליים שלי זזות, כמעט בלתי נשלטות, כאילו יש להן רצון וצורך משלהן. איני יכולה להשאר לשבת. אני קמה ממקומי לרקוד.

The lights change and move to the rhythm of the music too. My feet move, almost uncontrolled, as if they have a will and a need of themselves. I can't remain sitting. I get up to dance.

dEUS – Nothing really ends (Live)

אף פעם לא הבנתי איך שתי נשים שונות יכולות להתחבר. עובדה שזה לא קרה לי – לא איתך ולא עם אף אחת אחרת. אולי הנשמה התאומה שלי טרם נולדה? אנחנו צועדות כל אחד בדרכה, ללא נסיון ממשי לדבוק זו בזו. לכל אחת מאיתנו ראיית העולם השונה שלה, המנהגים השונים שלה, ואף אחת אינה רואה ממש את זולתה.

I never understood how two women can connect. It didn't happen to me – not with you and nobody else. Perhaps my soulmate has not yet been born? Each of us marches to the beat of our own drum, without making a real effort to stick to each other. Each of us has a different view of the world, different habits, and none really sees the other.

כשהסלואים מתחילים, אני עוזבת. אין לי כוח לעוד צמרמורות.

When the slow dances start, I leave. I can't take any more goosebumps.

Susan Boyle – Unchained Melody

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

להשאיר תגובה

