על אי בודד On an Isolated Island

טריסטן דה קונה – האי הכי נידח עלי אדמות

Tristan da Cunha – The most remote island on earth

עוד בילדותי חלמתי לחיות על אי בודד, לבד עם עצמי, הרחק מטרדותיהם של בני האדם. טרם הגשמתי ואני בספק אם זה כבר יקרה.

Since childhood, I dreamed of living on a desert island, alone with myself, away from the hassles of humans. I have not yet fulfilled this, and I doubt that will happen.

זה לא משהו שניתן לבצע, לא בימינו המודרניים, בהם אי אפשר לחיות בלי אינטראקציה עם שאר הבריות. אני לא טיפוס שאוהבת לגדל ירקות בגינה. האמת, אחת הסיבות שעברתי לגור בעיר מהמקום הכפרי בו גרתי היתה שלא התחשק לי יותר לתחזק את הגינה סביב הבית. זו לא היתה גינה גדולה, אך גינון זה ענין של חשק ושל רצון להתעסק עם גידול עצים וצמחים, טיפוחם והשגחה עליהם. אני מעדיפה לכתוב.

It is not something that can be accomplished, not in our modern times, where you cannot live without interacting with other people. I'm not the type who likes to grow vegetables in the garden. In fact, one of the reasons I moved to the city from the rural area I lived in was that I no longer felt the need to maintain the garden around the house. It was not a big garden, but gardening is a matter of passion and the urge to occupy yourself with the growth, cultivation and supervision of trees and plants. I prefer to write.

פרסם תגובה או השאר עקבות: Trackback URL.

כתיבת תגובה

אתר זו עושה שימוש ב-Akismet כדי לסנן תגובות זבל. פרטים נוספים אודות איך המידע מהתגובה שלך יעובד.